Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

€ 164.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-09-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.876 km
Deuren 5
Kenteken X-843-ZG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid


€ 164.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-09-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.876 km
Deuren 5
Kenteken X-843-ZG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2023 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 500 kW (680 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 500 kW (680 PK)
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u

Maten
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.565 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 3.075 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Oorspronkelijk door ons geïmporteerd als ex Werkswagen, door collega Michel Arfman ingeruild op een nieuwe Cayenne S E-Hybrid Coupe.

Porsche Werkswagen: Bij aankoop van een Porsche Werkswagen krijgt u een jong gebruikte Porsche die door onze medewerkers als bedrijfsauto of dienstauto is gebruikt.

Uiteraard wordt elke Werkswagen geleverd met de Porsche Approved Garantie. Uw voordelen op een rij:
Eersteklas onderhoud door de Dr. Ing. hc F.Porsche AG
Gebruikt door Dr. Ing. hc F.Porsche AG*
BTW kan worden verrekend

*of een van de dochterondernemingen van de Dr. Ing. hc F.Porsche AG

Opties op dit exemplaar:

Zonder exterieurkenmerken in Acidgroen
Panoramadaksysteem
Dakrail aluminium zwart
SportDesign Pakket carbon
SportDesign buitenspiegels in carbon
Exterieurpakket zwart hoogglans

Sportuitlaatsysteem zwart
Achterasbesturing

Anti-diefstal wielbouten
22 inch 911 Turbo Design wiel incl. wielkuipverbreders in exterieurkleur

Ionisator
Licht Design Pakket
4-zone automatische airconditioning
Zijairbags achterin
Porsche embleem op hoofdsteunen voor en achter
Interieurpakket carbon
Dorpellijsten carbon, met verlichting

Smartphone opbergruimte met draadloos opladen

Led-matrix koplampen inclusief PDLS Plus
Led-achterlichten inclusief lichtstrip met getint glas
Geluids- en warmtewerend privacyglas

Head-Up Display
ParkAssistent inclusief Surround View
Rijstrookwisselhulp
Adaptieve cruise control inclusief noodgevalassistent
Soft-Close portieren

Standaard is de Cayenne Turbo S E-Hybrid uitgerust met o.a.

8-traps Tiptronic S-transmissie met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Porsche Active Aerodynamics (PAA)
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
Porsche Stability Management (PSM)

Automatische achterklep

Waarschuwings- en remassistent inclusief vo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie