Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé

€ 199.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2023
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.802 km
Deuren 5
Kenteken S-266-XB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé


€ 199.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2023
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.802 km
Deuren 5
Kenteken S-266-XB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2023 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 500 kW (680 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 500 kW (680 PK)
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.610 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 3.095 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Origineel Nederlandse Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe van de 1e eigenaar, nieuw door ons geleverd. Door collega Anne-Jan ingeruild op een nieuwe Cayenne Turbo E-Hybrid met GT-pakket.

Let op, PCT maatwerk: wielen zijn achteraf zijdeglans zwart gespoten, foto's volgen.

Opties op dit exemplaar:

SportDesign Pakket hoogglans zwart
PORSCHE logo zwart mat en modelaanduiding zwart hoogglans gespoten

Sportuitlaatsysteem zwart
Achterasbesturing

Anti-diefstal wielbouten
22 inch RS Spyder Design wielen incl. wielkastverbreders in exterieurkleur

Ionisator
Comfortstoelen achter 2+1
Exclusive Design keuzehendel
Stoelventilatie voorin
Zijairbags achterin
Porsche emblemen op armsteunen middenconsole
Interieurpakket carbon

Smartphone opbergruimte met draadloos opladen

Matrix LED koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Geluids- en warmtewerend privacyglas
Verwarmbare voorruit

Head-Up Display
ParkAssistent inclusief Surround View
Rijstrookwisselhulp
Porsche InnoDrive inclusief Adaptive Cruise Control
HomeLink (garagedeur opener)
Porsche Entry & Drive
Soft-Close portieren

Standaard is de Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe uitgerust met o.a.

8-traps Tiptronic S-transmissie met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Porsche Active Aerodynamics (PAA)
Actieve luchtkoelkleppen
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
Recuperatieremsysteem

21 inch AeroDesign wielen in exterieurkleur

Front met grote luchtkoelopeningen
Frame en lamellen van luchtinlaten in zwart hoogglans
Exterieurpakket met sierlijsten in zwart hoogglans
Vast glazen panoramadak
Automatische achterklep
Voorbereiding voor daktransportsysteem
Voorbereiding voor trekhaak

Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design

Buitenspiegels met parke

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie