Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé

€ 189.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-04-2023
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.743 km
Deuren 5
Kenteken S-878-RZ Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé


€ 189.900,-

Algemeen

Bouwjaar 07-04-2023
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 19.743 km
Deuren 5
Kenteken S-878-RZ Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2023 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 500 kW (680 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 500 kW (680 PK)
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.610 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 3.095 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart met klassiek ruitmotief
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Origineel Nederlandse, van de 1e eigenaar.

Opties op dit exemplaar:

Lichtgewicht sportpakket

Lichtgewicht dak carbon
Dakspoiler hoogglans zwart gespoten
SportDesign Package
Buitenspiegels zwart hoogglans gespoten
Portiergrepen zwart hoogglans gespoten
LED-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Modelaanduiding op deuren zwart
PORSCHE logo zwart mat en modelaanduiding zwart hoogglans gespoten
Exclusive Design tankdop

Sportuitlaatsysteem incl. centrale ronde eindpijpen zwart hoogglans
Achterasbesturing

Anti-diefstal wielbouten
22 inch GT Design wielen zijdeglans

Licht Design Pakket
4-zone automatische airconditioning
Rolgordijnen voor zijruiten achterin, elektrisch
Bagageruimtemanagement
Vaste bagageruimte afdekking leder
Uitgebreid bekledingspakket met handgrepen Alcantara®
Handgrepen hemelbekleding in alcantara
Autosleutel gespoten met sleuteletui alcantara
Interieurpakket carbon
Dorpellijsten carbon, met verlichting

Burmester® 3D High-End Surround Sound System
Voorbereiding Porsche Rear Seat Entertainment

Matrix LED koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Led-achterlichten inclusief lichtstrip met getint glas
Privacybeglazing
Verwarmbare voorruit

Head-Up Display
ParkAssistent inclusief Surround View
Porsche InnoDrive inclusief Adaptive Cruise Control
HomeLink (garagedeur opener)
Porsche Entry & Drive
Soft-Close portieren

Standaard is de Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe uitgerust met o.a.

8-traps Tiptronic S-transmissie met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Porsche Active Aerodynamics (PAA)
Actieve luchtkoelkleppen

Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
Recuperatieremsysteem
21 inch AeroDesign wielen in exterieurkleur

Front met grote luchtkoelopeningen
Frame en lamel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie