Porsche Cayenne S 4.8 V8 Aut Schuifdak Navi Leder

€ 12.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-01-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.234 km
Deuren 4
Kenteken 17-PGD-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Porsche Cayenne S 4.8 V8 Aut Schuifdak Navi Leder


€ 12.450,-

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.234 km
Deuren 4
Kenteken 17-PGD-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 283 kW (385 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam V-Max Auto's & Tuning
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van der Hoopweg 25
Postcode 7602 PJ
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.v-maxautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 5029 x 1957 x 1789 cm
Wielbasis: 287 cm
Inhoud laadruimte: 540/1.770 l

Gewichten
Ledig gewicht: 2.220 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 329 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik in de stad: 20,2 l/100km (1 op 5,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,1 l/100km (1 op 9,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal

En daar hebben we de volgende SUV Youngtimer met spierballen binnen. En wat voor een. Een erg sportieve SUV met maar liefst 385Pk en 500Nm Koppel. Ja, dat zijn inderdaad echt heel erg waanzinnige cijfers. U heeft nu vast al door dat dit wel wederom om een Duits product gaat, en dat klopt helemaal. We hebben het hier over een zeer fraaie Porsche Cayenne S 4.8 V8 AUT van bj. 2008. Een zeer goed onderhouden exemplaar. Ze heeft ca. een kleine €117.000 gekost, dus we hoeven u niet meer te vertellen dat er wel heel erg veel opties aanwezig zijn op deze Duitse mastodont. Zoveel brute kracht, comfort en zoveel finesse in 1 auto samengepakt is bijna onvoorstelbaar, om nog maar niet te spreken over de lichtvoetigheid waarmee het gepaard gaat. Over het design bestaat natuurlijk helemaal geen twijfel, want de Porsche Cayenne is een heel erg imposante verschijning. En dan nog te bedenken dat deze gigant met 6 seconden en een beetje 100km/h haalt. Menig sportauto doet haar dat niet na. Auto heeft verder geen gebreken en/of mankementen. Ze rijdt en stuurt zeer strak zoals het hoort. Recent voorzien van groot onderhoud en tot op heden volgens schema onderhouden. Nette goed rijdende auto zonder mankementen/gebreken of achterstallig onderhoud. Last but not least: Deze Germaanse Suv valt ook nog eens in de bijtellingsvriendelijke "Youngtimer regeling". Ze heeft bij binnenkomst nog een algehele controle gehad en en staat klaar voor nog erg veel zorgeloze kilometers. Apk tot 21-06-2025. Kilometerstand is 234.234.

Nap Certificaat/Tellerkaart, 2 sleutels en alle boekjes zijn aanwezig.

Huidige Prijs €12.450 = Internet Meeneemprijs. Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen.

= Bedrijfsinformatie =

Mocht u interesse hebben in 1 van de door ons aangeboden occasions, adviseren wij u om ons eerst te contacteren alvorens u naar ons toe komt.

Tot 12 maanden garantie behoort tot de mogelijkheden.

Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan.

Check onze Facebookpagina om een impressie te krijgen van ons bedrijf.

Optielijst onder voorbehoud van zet- en drukfouten. De optielijst is met grote zorg samengesteld maar een foutje

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie