Porsche Cayenne E-Hybrid Platinum Edition

€ 129.900,- incl. BTW

Bouwjaar 10-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 24.878 km
Deuren 5
Kenteken S-495-NP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne E-Hybrid Platinum Edition


€ 129.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 24.878 km
Deuren 5
Kenteken S-495-NP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2023 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.370 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Origineel Nederlandse Cayenne E-Hybrid Platinum Edition, van de 1e eigenaar. Door ons nieuw geleverd en door collega Anne-Jan Krol ingeruild.

Opties op dit exemplaar:

Zonder exterieurkenmerken in Acidgroen
Dakrail aluminium zwart
SportDesign Pakket hoogglans zwart
Buitenspiegels gespoten
LED-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo

Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Sport Chrono Pakket i.c.m. Offroad Pakket
Sportuitlaatsysteem zwart

Anti-diefstal wielbouten

Adaptieve sportstoelen Plus (18-way, elektrisch)
Stoelverwarming voor en achter
Stoelventilatie voorin
4-zone automatische airconditioning
Stuurwielverwarming
Interieurpakket zwart hoogglans
Wijzerplaten in wit
Wijzerplaat Sport Chrono wit
Zijairbags achterin
Porsche emblemen op armsteunen middenconsole
Interieurpakket stiksels in afwijkende kleur
Kleurkeuze voor leder en decoratieve stiksels

Voorbereiding Porsche Rear Seat Entertainment
Porsche Rear Seat Entertainment

Getinte led-koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System (PDLS)
Led-achterlichten inclusief lichtstrip met getint glas

Head-Up Display
ParkAssistent inclusief Surround View
Rijstrookwisselhulp
Adaptieve cruise control inclusief noodgevalassistent
HomeLink (garagedeur opener)
Soft-Close portieren

Standaard is de Cayenne E-Hybrid Platinum Edition uitgerust met o.a.

8-traps Tiptronic S-transmissie met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Recuperatieremsysteem

21 inch RS Spyder Design wielen in platina zijdeglans

Panoramadaksysteem
Automatische achterklep
Privacybeglazing

Elektrisch verstel-, inklapbaar- en verwarmbare buitenspiegels
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels

Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Porsche Entry & Drive
Stuurbekrachtiging Plus

Memorypakket voor bestuurder
Stoelverwarming voor
Sport Chrono Pakket inclus

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie