Porsche Cayenne E-Hybrid Platinum Edition

€ 119.900,- incl. BTW

Bouwjaar 03-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 31.979 km
Deuren 5
Kenteken S-440-GZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne E-Hybrid Platinum Edition


€ 119.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 31.979 km
Deuren 5
Kenteken S-440-GZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2022 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.370 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Opties op dit exemplaar:

Zonder exterieurkenmerken in Acidgreen
SportDesign front

Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)

Adaptieve sportstoelen Plus (18-way, elektrisch)

Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus)

Led-koplampen met getint glas inclusief Porsche Dynamic Light System (PDLS)

ParkAssistent inclusief achteruitrijcamera

Standaard is de Cayenne E-Hybrid Platinum Edition uitgerust met o.a.

8-traps Tiptronic S-transmissie met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Recuperatieremsysteem

21 inch RS Spyder Design wielen in platina zijdeglans

Panoramadaksysteem
Automatische achterklep
Privacybeglazing

Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design

Elektrisch verstel-, inklapbaar- en verwarmbare buitenspiegels
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels

Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Cruise control
Porsche Entry & Drive
Stuurbekrachtiging Plus

Memorypakket voor bestuurder
Stoelverwarming voor

Sport Chrono Pakket inclusief analoge en digitale stopwatch
Centrale analoge klok op dashboard
Interieurpakket aluminium rombus
Multifunctioneel stuurwiel leder inclusief rijmodus-schakelaar
Gedeeltelijke lederuitrusting

Sfeerverlichting
Klimaatregeling inclusief voorconditionering

Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audioingangen en spraakbediening
12,3 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Twee displays met hoge resolutie in instrumentenpaneel
Twee USB-C Connectivity- en laadaansluitingen in middenconsole voor en twee USB-C aansluitingen achter
Stopcontacten (12 V): voor onder dashboardkastje, in middenconsole voor, in zijkant van bagageruimte
Porsche Connect inclusief Apple CarPlay® en Android Auto(TM)
BOSE® Surround Sound System
LTE-communicatiemodule
Digitale radio (DAB+)

Op

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie