Bouwjaar | 04-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | CA-YE-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 84.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | CA-YE-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas & Terlouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 33 |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaas-terlouw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2019 - jun 2023
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.335 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Voorgevormd dak in carbon
Night Vision
privacybeglazing
Sport-Chrono-pakket Plus
Sportstoelen GTS voor en achter
Diffuser achterbumper in Carbon
Verkeersbordenherkenning
Achterasbesturing
Hemel Alcantara
Parkeerhulp voor en achter
Apple Carplay draadloos
Garagedeuropener
22 inch GT Design-wielen
Sport Design Pakket
Luchtinlaatroosters in zwart (mat)
Airblades in Zwart (mat)
Lederen interieur in zwart met klassieke zetels in pied-de-poule-stof
Hemelbekleding in Alcantara
Verwarmd multifunctioneel sportstuur met Alcantara®
Carbon interieurpakket
Diffusorlijsten van carbon
Adaptieve luchtvering met actieve vering (PASM)
18-voudig verstelbare sportstoelen met geheugen en geïntegreerde hoofdsteunen
Sportuitlaatsysteem in zwart
Trekhaak elektrisch inklapbaar
Buitenspiegel, autom. antiverblind.stand, elektrisch inklap-
/instel- en apart verwarmbaar en geheugen.
Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
Privacyglas
Verwarmde voorruit
Configureerbare Sfeerverlichting
Verwarmde voorstoelen
Zij-airbags achterin
Porsche-emblemen op de hoofdsteunen voorin
BOSE® Surround Sound-systeem
8-traps automaat voor 4-wielaandrijving
Nieuw geleverd door Porsche Centre Gelderland, Verkoop in opdracht van Particulier
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!