Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid Platinum Edition / LUCHTVERING / BOSE / CAMERA / ALCANTARA / ELEC TREKHAAK

€ 49.999,-

Bouwjaar 15-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.082 km
Deuren 5
Kenteken KX-737-D Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid Platinum Edition / LUCHTVERING / BOSE / CAMERA / ALCANTARA / ELEC TREKHAAK


€ 49.999,-

Algemeen

Bouwjaar 15-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.082 km
Deuren 5
Kenteken KX-737-D Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Schuring Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eckertstraat 51
Postcode 8263 CB
Plaats Kampen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27261038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.schuringoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 245 kW (333 PK)
Vermogen elektromotor(en): 70 kW (95 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 38 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/55 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 2 uur en 42 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 75 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,421052631579 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 456 per kwartaal

Bij het ontwerpen van een sportwagen als deze worden geen compromissen gesloten. Vormgeving en techniek zijn perfect met elkaar in balans. De zescilinder motor in combinatie met de automatische transmissie maken het rijden met deze Porsche tot een waar feest. Terwijl u de bagage inlaadt via de elektrisch bedienbare achterklep, nemen uw passagiers al plaats in het lederen interieur. Mooi! Bij de complete uitrusting van deze auto hoort ook stoelverwarming. Een zeer aantrekkelijke extra van deze Porsche Cayenne is de luchtvering, die zorgt voor een fantastische wegligging. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 21 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. Met dit systeem profiteert u onder andere ook van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De standkachel is een ideale optie voor de koude maanden. U stapt altijd in een voorverwarmde auto en hoeft nooit meer ruiten te krabben. Met de ingebouwde regensensor kijkt u altijd door een schone en droge voorruit. De auto activeert de ruitenwissers volautomatisch. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie