Porsche Cayenne 3.0 D Platinum luchtvering 21lmv Bose climastoelen elect.trekhaak schuifdak xenonkoplampen led achterlichten electr.achterklep stoelen eletr. met memo

€ 24.895,-

Bouwjaar 02-02-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.095 km
Deuren 5
Kenteken GR-051-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Porsche Cayenne 3.0 D Platinum luchtvering 21lmv Bose climastoelen elect.trekhaak schuifdak xenonkoplampen led achterlichten electr.achterklep stoelen eletr. met memo


€ 24.895,-

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.095 km
Deuren 5
Kenteken GR-051-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lenferink Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plesmanweg 11
Postcode 7602 PD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lenferink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2010 - 2014

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Tankinhoud: 98 liter

Asconfiguratie
Bandenmaat: 21
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Lengte: 485 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.055 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.840 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: cocoa
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,7 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Winterbanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Erik Busscher

Auto's maken kunnen ze, die Duitsers. Al jaren. En dat merk je. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. De luxe van het lederen interieur, gecombineerd met het gemak van het elektrisch bediende glazen panorama dak en de superhandige elektrisch bedienbare achterklep zorgen voor een wel heel complete uitvoering. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Waarom zou u dure brandstof verbruiken als u stilstaat? Met het start-stopsysteem is dat verleden tijd. Ook elektrische zonnerollo voor de achterruit, 21 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers horen tot de voorzieningen op deze auto.

De standkachel is een comfortfunctie die de veiligheid vergroot. U rijdt nooit meer met bevroren of beslagen ramen en stapt altijd in een voorverwarmd interieur. Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! High-end geluidskwaliteit komt van het Bose audiosysteem. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. Laat u niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat u altijd geconcentreerd blijft. De uitrusting van deze auto is met Bose-audioinstallatie, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control en automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels behoorlijk compleet.

In de Porsche Cayenne heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Veiliger en zuiniger? Het band

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie