Porsche Cayenne 3.0 D Platinum Edition l Pano l Luchtvering l Bose l Sport Chrono

€ 46.750,-

Bouwjaar 29-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.600 km
Deuren 5
Kenteken NR-332-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 192 kW (262 pk)

Porsche Cayenne 3.0 D Platinum Edition l Pano l Luchtvering l Bose l Sport Chrono


€ 46.750,-

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.600 km
Deuren 5
Kenteken NR-332-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 192 kW (262 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RubzAutomotive.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefsmid 6
Postcode 7951 ZC
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rubzautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2016 - dec 2017

Technische informatie
Koppel: 580 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 221 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.085 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.870 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: LC - Zwart geperforeerd
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal

Een meester in zijn klasse. Als uitloopmodel van de Cayenne creëerde Porsche in 2017 met de zgn. Platinum Edition de meest veelzijdige, unieke en complete SUV van dat moment. Los van de hier gekozen configuratie is onderscheid te vinden in de 8-traps PDK-transmissie en verfrist infotainment; het is bovendien één van de laatst geleverde diesel's. Design, luxe, innovatie en power: bij deze Cayenne zit het allemaal goed. Ook letterlijk, refererend aan de 18-voudig elektrisch verstelbare- én verwarmbare Sportstoelen Plus met lendensteun en geheugenfunctie. Dit exemplaar is origineel Nederlands geleverd, heeft slechts drie eigenaren gehad, is vrijwel volledig dealer-onderhouden en verkeert niettemin in perfecte conditie.

De kenmerkende signatuur komt uitermate krachtig tot zijn recht met de Jet Black metallic lak, in combinatie met 21-inch SportEdition velgen in Platinum-antraciet en gespoten wielkastverbreders. Geen reden om afgeleid te worden door onorthodoxe kleurstellingen of andere gekkigheden, want het interieur is voorzien van veel zwart, zijdenappa leder, wat zich kenmerkt door een zachte-, hoogwaardige kwaliteit en stiksels. Het zitvlak van de stoelen is geperforeerd en voorzien van de obligate Porsche-crests. De dashboardinleg is pianolak-zwart, in combinatie met geadoniseerd aluminium. Het aanwezige Sport Chrono-pakket, PASM+ [adaptieve demperregeling] en een Sport-modus dagen u echter uit om nét wat sportiever te rijden, waarbij de aanwezige luchtvering het nodige comfort verzorgd.

De moderne [Euro6] 3.0 liter 6-cilinder staat gelijk aan 262pk puur dieselplezier. De krachtbron levert een bizar hoog koppel van 580Nm. Het lijkt er dan ook op dat de 2.085kg zware SUV hiermee een duidelijk statement wil maken; hoe groots en luxueus ook, een Porsche hoort altijd prestaties te leveren die minstens zo imposant zijn. De Cayenne heeft 7,3 seconden nodig om vanuit stilstand de 100 km/h voorbij te stevenen en de topsnelheid ligt op 221km/h. Niet dat het vermogen overigens vaak is gebruikt; de eigen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie