Bouwjaar | 04-04-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.755 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NR-319-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 396 kW (539 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.755 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NR-319-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 396 kW (539 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2024
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 710 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,1 s
Topsnelheid: 320 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 191 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 2.065 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder bi-color zwart-luxorbeige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 216 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved
Origineel Nederlandse 991.2 Turbo Cabrio van de eerste eigenaar. Deze Turbo Cabrio is nieuw door ons geleverd en is altijd dealeronderhouden geweest. Bij ons door Michel Arfman ingeruild op een nieuwe 992 4S Cabrio.
Opties op dit exemplaar:
Bi-xenon koplampen zwart inclusief PDLS+
Afdekking koplampsproeiers gespoten
Stuurbekrachtiging Plus
20 inch 911 Turbo S wiel
Adaptive Cruise control inclusief Porsche Active Safe (PAS)
Rijstrookwisselhulp (SWA)
Indicatie maximale snelheid
Licht-Design Pakket
Adaptieve sportstoelen Plus (18-voudig verstelbaar, elektrisch) met Memory Pakket
Stoelverwarming
Vloermatten
Bagage net bij voetruimte passagier
Bekleding stuurkolom in leder
Porsche embleem op hoofdsteunen
Achterzijde sportstoelen in leder
Interieurpakket sierlijsten mahonie i.c.m. leder interieur
Sportstuurwiel in mahonie
PDK keuzehendel in mahonie
Tv-tuner en digitale radio
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.