Bouwjaar | 10-05-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.071 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.745 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
€ 329.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.071 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.745 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koster&Hogeslag Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sisalstraat 58 |
Postcode | 8281 JK |
Plaats | Genemuiden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.khautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 8000 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 2,8 s
Topsnelheid: 330 km/u
Ledig gewicht: 1.710 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Is deze Porsche 911 Turbo S cabriolet dé ultieme sportwagen? U leest het op onze website! Hier vindt u de volledige optielijst en fotoserie.
Maar als we alvast een tipje van de sluier op mogen lichten. Dit exemplaar is een schitterende combinatie van zwart metallic lakwerk met een Truffelbruin lederen interieur. Diverse "Porsche Exclusive Manufaktur" accessoires zijn op deze auto aanwezig, terwijl ook het optiepakket subliem is! Keramisch remsysteem, Burmester High End sound systeem, Liftsysteem, PDCC Chassic Control, werkelijk de volledige optielijst is op deze auto aanwezig.
Kijk snel op onze website!
= Bedrijfsinformatie =
Alle bezichtigingen en proefritten zijn op afspraak. U kunt het beste ons per e-mail of telefonisch benaderen voor een afspraak.
Bezoekt u onze website voor grotere foto's en meer informatie. Tevens vind u op onze website al onze gegevens.
Al onze auto's worden bij inname gecontroleerd op technische en optische toestand. Wij zorgen dat dit inzichtelijk is voor verkoop. Hierdoor hebben wij en u zicht op de uitgevoerde werkzaamheden en de te verwachte werkzaamheden. Al onze auto's zijn technisch gecontroleerd en professioneel gepoetst. Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Alle moeite is genomen om de informatie op onze website en advertenties zo accuraat, duidelijk en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.