Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet

€ 218.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-03-2022
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.533 km
Deuren 2
Kenteken P-689-FZ Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet


€ 218.900,-

Algemeen

Bouwjaar 19-03-2022
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.533 km
Deuren 2
Kenteken P-689-FZ Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2024
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 309 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.690 kg
Laadvermogen: 350 kg
GVW: 2.040 kg

Interieur
Interieurkleur: GTS Race-Tex met int pakket karmijnrood
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 256 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Nieuw door ons geleverd, van de 2e eigenaar. Bij ons dealeronderhouden en door collega Anne-Jan Krol ingeruild.

De Porsche 992 GTS Cabriolet is een opmerkelijke toevoeging aan de prestigieuze lijn van sportwagens van Porsche. Deze auto combineert moeiteloos luxe, prestaties en de opwinding van open rijden.

Onder de motorkap van de 992 GTS Cabriolet ligt een krachtige 3.0-liter twin-turbo zescilinder boxermotor, kenmerkend voor Porsche. Deze motor levert een indrukwekkende kracht van 480 pk, wat resulteert in een adembenemende acceleratie van 0 tot 100 km/u in slechts 3,4 seconden. De topsnelheid ligt boven de 300 km/u, een getuigenis van de pure kracht en engineering die Porsche in deze auto heeft gestoken.

Esthetisch gezien blijft de 992 GTS Cabriolet trouw aan de tijdloze Porsche-designfilosofie, maar met hedendaagse verfijningen. De auto heeft een breder en agressiever voorkomen dan zijn voorgangers, met een kenmerkende brede achterzijde en grote wielen die een krachtige houding op de weg garanderen. De cabrioletkap kan in enkele seconden worden geopend of gesloten, zelfs tijdens het rijden bij lage snelheden, wat een moeiteloze overgang van gesloten naar open rijden mogelijk maakt.

Het interieur van de 992 GTS Cabriolet is een toonbeeld van luxe en functionaliteit. Het is uitgerust met hoogwaardige materialen zoals leer en Race-Tex, en bevat de nieuwste technologieën op het gebied van infotainment en bestuurdersassistentie. De zitplaatsen bieden uitstekende steun en comfort, zelfs tijdens lange ritten of bij sportief rijden.

De Porsche 992 GTS Cabriolet staat ook bekend om zijn uitzonderlijke rijgedrag. De auto is uitgerust met geavanceerde ophangingstechnologieën en een ongeëvenaard goede elektrische stuurbekrachtiging, wat zorgt voor een nauwkeurige en responsieve rijervaring. Dit wordt verder versterkt door het Porsche Active Suspension Management (PASM) en Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), waardoor de auto zowel op de weg als op

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie