Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet

€ 296.197,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken Z-536-BL Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet


€ 296.197,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken Z-536-BL Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 307 km/u

Maten
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.740 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 2.065 kg

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
CO2-uitstoot: 242 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Opties op dit exemplaar:

Leder interieur Exclusive Manufaktur

'911' logo

SportDesign zijskirts gespoten in zwart (mat)
Spiegelvoet gespoten in exterieurkleur
Lamellen motordeksel gespoten in exterieurkleur

Liftsysteem vooras
Stuurbekrachtiging Plus
Achterasbesturing
Remzadels zwart hoogglans

Bandenafdichtmiddel en elektrische luchtcompressor

Adaptieve sportstoelen Plus (18-voudig, elektrisch) met memory pakket
Sportstoel Plus rugleuningen leder met decoratieve inleg leder
GT-sportstuurwiel incl. stuurwielverwarming
Stoelverwarming (voor)
Wijzerplaten in wit
Stoelventilatie voorstoelen
Interieurpakket carbon mat
Wijzerplaat Sport Chrono wit
PDK versnellingspook Aluminium
Opbergvakkenpakket
Dorpellijsten carbon mat met verlichting
Luidsprekerafwerking gespoten
Bekerhouder in leder

BOSE® Surround Sound System

Getinte matrix led koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Exclusive achterlichten

Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Voorruit met grijze band

Verkeerstekenherkenning
Rijstrookwisselhulp
Porsche Entry & Drive
ParkAssistent inclusief Surround View
Licht designpakket
Lane Keep Assist incl. snelheidslimietindicator
Adaptieve cruise control

Standaard is de 992 GTS Cabrio uitgerust met o.a.

8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente vierwielaandrijving
Porsche Active Suspension Management sportonderstel (-10 mm)
Porsche Stability Management (PSM)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Turbo remmen staal

SportDesign Pakket
Geïntegreerd windscherm met elektrische bediening
Automatisch stoffen cabrioletkap inclusief kapbediening tot 50 km/h en afstandsbediening op autosleutel
Automatisch uitschuivende achterspoiler
Sportuitlaatsysteem inclusief sporteindpijpen zwart hoogglans

20/21 inch Turbo S wielen zwart zijdeglans (Centerlock)
Bandenspanningscontrolesysteem

SPORT knop voor activeren van rij-dynamische instellingen (motor en transmissie)

Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design

Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbes

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie