Porsche 911 [991.2] Carrera 4S Exclusive l GTS PowerKit l Keramisch l Lift l Glazen dak l PPF

€ 108.750,-

Bouwjaar 10-01-2017
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.848 km
Deuren 2
Kenteken NB-440-H Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Porsche 911 [991.2] Carrera 4S Exclusive l GTS PowerKit l Keramisch l Lift l Glazen dak l PPF


€ 108.750,-

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2017
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.848 km
Deuren 2
Kenteken NB-440-H Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RubzAutomotive.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefsmid 6
Postcode 7951 ZC
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rubzautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2015 - dec 2018
Modelcode: 991

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,0 s
Topsnelheid: 303 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.965 kg

Interieur
Interieurkleur: AZ - Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 10
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Op zoek naar de crème de la crème op Porsche-gebied? Deze waanzinnige, origineel Nederlands geleverde 991 is een absolute droom op wielen! Met zijn opvallende, maar bovenal zeldzame carrosserie-kleur [PTS Lava oranje] gecombineerd met een glazen dak en verwarmde 18-voudige Sportstoelen Plus inclusief memory-functie, vol-lederen cockpit en matzwarte 20 inch wielen plus daarachter keramische remschijven, is de voorlaatste generatie Porsche 911 op z'n zacht gezegd een unieke verschijning. Uiteraard trakteert de 450pk sterke 4S met GTS PowerKit de inzittenden op een explosie van rijplezier. Wat ook meehelpt is de aanwezigheid van achterasbesturing, een liftsysteem voor de vooras, het Sport Chrono-pakket met sportuitlaat, adaptieve Cruise Control, een variabele stuuroverbrenging en adaptief onderstel [PDCC] met verlaagde vering [PASM]. Andere highlights uit de oneindig lange optielijst zijn het Porsche Torque Vectoring Plus [PTV+], de achteruitrijcamera, Apple CarPlay, Keyless Entry & Drive en Lane Change Assist.

Vanuit de folder zijn er al tal van personalisaties mogelijk, maar de eerste eigenaar van dit exemplaar is medio 2016 naar Zuffenhausen gegaan om binnen het maatwerk-programma de ideale Porsche samen te stellen. Om meer contrast te creëren is het binnenwerk van de LED-koplampen [PDLS+] zwart, net als de verticale lamellen boven de motorruimte, SportDesign buitenspiegels, sproeierkopjes, uitlaten en het Porsche-embleem. Het glas is akoestisch, zonwerend en achter licht getint. De tankdop en de pedalen zijn van aluminium. De instaplijsten zijn verlicht en voorzien van roestvrijstaal, de wijzerplaten zijn wit en de PDK-hendel is gehuld in leder en aluminium. Het hoogwaardig, zwarte leder in het interieur voert echter de boventoon: op specifieke wens zijn de stuurkolom, middenconsole, het dashboard, de deurpanelen, het stuurwiel en de achterzijde van de stoelen er mee bekleed. Op de hoofdsteunen prijken de obligate Porsche-crests en de hemelbekleding is van alcantara.

Ondanks de 4S type-aanduiding heeft deze 3-liter turbo de specificaties van een GTS-versie [450p

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie