Porsche 911 3.6 Coupé GT3

€ 87.996,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-02-2000
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.112 km
Deuren 2
Kenteken 37-GR-XS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 264 kW (360 pk)

Porsche 911 3.6 Coupé GT3


€ 87.996,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2000
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.112 km
Deuren 2
Kenteken 37-GR-XS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Blom Auto
Contactpersoon Jasper Blom
Adres C. Huygensstraat 18
Postcode 8141 GM
Plaats Heino
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10374900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website blomauto.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Porsche 911 3.6 Coupé GT3 MK1 De laatste met de handgebouwde Porsche GT3! Perfect onderhouden, historie compleet aanwezig.

Porsche 911 3.6 Coupé GT3 MK1 SCHAALSTOELEN+ROLKOOI AF FABR.


- Kenteken: 37-GR-XS
- Merk: Porsche
- Model: 911
- Tellerstand: 79112 KM
- Carrosserievorm: Coupé
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Artikissilber
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: GT3
- Motorinhoud: 3600 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: M96/76
- Vermogen: 265 kW / 361pk
- Ledig gewicht: 1325 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 443 cm
- Hoogte: 1270 cm
- Aantal sleutels: 3
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 163 - 183 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Achterspoiler
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegel rechts
- Centrale vergrendeling
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Sportonderstel
- Verlaagde carrosserie
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie

Interieur

- Airco
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarm klasse 3
- Alarmsysteem
- Side Impact Protection System


Porsche 911 3.6 Coupé GT3 MK1

Voorzien van oa:
Climate control, schaalstoelen met zwart lederen bekleding, Becker audio met 6-cd box, meerdelige 18inch velgen, gepolijste rolkooi enz enz

Zo puur!
Een echte analoge sportwagen! Atmosferische motor, handbak en geen hulpmiddelen als ESP of ASR! Veel puurder is er niet. Ook is de 996 GT3 MK1 de laatst met de door Porsche hand gebouwde sportwagen. Het rijden met de 996 GT3 is waanzinnig, de weinig vergelijke vering, de directe gasrespons, de zit in de schaalstoelen.. Alles is bijzonder!

Perfect onderhouden
Deze GT3 heeft een mooie, compleet aantoonbare historie.
Een greep uit het verleden: Onderhoud gehad bij:17.084+18422+28.525+38.322+53.182+56.480+64010+69.225+74964+76150+78.876km.
Elk onderhoud is uitgevoerd bij of Porsche dealer of specialist. Bij 78.876 heeft de GT3 groot onderhoud gehad met alle filters, bougies airco service enz. Bij 73.635km is door PCG de versnellingsbak vervangen. 

GT3
Elke versie van de 911 GT3 is bijzonder, en bij elke versie werd de auto sneller. Wij zijn fan van de rauwe Mezger motor, het klik klak gevoel van de snaarstrakke versnellingsbak en de hoeveelheid feedback van het onderstel. Om het thuis uit te kunnen leggen: al een aantal jaren stijgen de waardes gestaag. Het is dus een leukere aankoop dan Bitcoins of aandelen!

Waarom deze?
Al na 1 jaar ingevoerd uit Duitsl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie