![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 08-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.809 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-PPF-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.809 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-PPF-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Dalsem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ertsstraat 8 |
Postcode | 8263 BN |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3324411 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjdalsem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2010 - dec 2013
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 348 x 148 x 161 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.450 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Telefoon 038-3324411
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot iOn | PiOnier
Het is zover! De eerste elektrische auto voor de gewone man is nu echt te koop. Peugeot heeft in een ver verleden al gepionierd met emissievrije voertuigen en loopt nu voorop bij de introductie van de elektrische auto. Peugeots elektrische auto voor het grote publiek heet "iOn". Dankzij de compacte afmetingen en stroombesparende maatregelen is de auto relatief voordelig in aanschaf. Bovendien zou de iOn ondanks de bijzondere techniek alle luxe en comfort van een traditionele benzineauto bieden. Autozine probeerde het uit.
![Autotest | Peugeot iOn PiOnier](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/599/peugeot-ion.jpg)
De Peugeot iON is een echte piONier. De iON behoort tot een nieuwe generatie elektrische auto's die meer volwassen is en zich leent als slimme, tweede auto in het gezin. De actieradius blijft beperkt.
Plus
- prima prestaties
- alle luxe en comfort van een traditionele auto
- uiterst praktisch in de stad (kleine draaicirkel, smal koetswerk)
Min
- matige wegligging
- geringe beenruimte voorin
- veel kleinerende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Bijna alle autofabrikanten zijn bezig met de ontwikkeling van een elektrische auto. Peugeot heeft samen met Citroën en Mitsubishi een kleine elektrische stadsauto ontwikkeld die nu al te koop is. Ten opzichte van de Japanse evenknie (Mitsubishi i-MiEV) is de Fransman aangepast aan de Europese smaak.
De Peugeot iOn is bedoeld als compacte stadsauto, niet als auto om lange afstanden mee af te leggen. Zowel de beperkte actieradius (150 km in theorie, een kleine 100 km in de praktijk) als de matige wegligging laten dat laatste niet toe. Als stadsauto, of tweede auto in het gezin, is de iOn zeker geslaagd. De prestaties zijn prima, de compacte afmetingen maken de auto wendbaar en de uitrusting is gelijk aan die van traditionele kleine auto's.