Bouwjaar | 11-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-738-SB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 25.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-738-SB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lenferink Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plesmanweg 11 |
Postcode | 7602 PD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lenferink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aandrijving
Actieradius: 351 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 175 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg
Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 100 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Herbert Afink
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Herbert Afink. Tel. 0546-639618 of 06-31969960
Info@lenferink.nl
Valt u voor de bijzondere vormgeving of voor de vooruitstrevende techniek? Wat u ook belangrijk vindt, de elektrische Peugeot e-208 heeft het allemaal. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken wel! Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! Het glazen panoramadak laat u genieten van een wijds uitzicht en meer lichtinval. Bij de uitrusting van deze Peugeot horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
De bediening van het audiosysteem en het full map navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Deze Peugeot is voorzien van lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Peugeot e-208 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Deze Peugeot e-208 blijft altijd al
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen
Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?
De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.
Plus
- rijdt zo goed als hij eruit ziet
- slimme iCockpit
- moderne uitrusting
Min
- verhoging in vloer bij e-208
- onwennige bediening infotainment-systeem
- matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.
Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.