Bouwjaar | 03-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-526-FN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 23.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-526-FN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroep Twente Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Höltersweg 101 |
Postcode | 7556 BS |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2424400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroeptwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De auto is zowel van binnen als van buiten in keurig nette staat.
De getoonde prijs is inclusief: tenaamstelling, geldige APK en technische controle.
Wij bieden de auto tevens aan met afleverpakket, meerprijs € 695. Dit pakket bevat:
nieuwe APK, onderhoudsbeurt, één jaar mobiliteitsgarantie met 24 uur per dag pechhulp voor zowel thuis als in heel Europa, 12 maanden BOVAG garantie OF resterende fabrieksgarantie en een professionele reinigingsbeurt voor het interieur en exterieur.
Inruilen van uw huidige auto is uiteraard bespreekbaar en het is mogelijk om de auto tegen gunstige voorwaarden in termijnen te betalen.
Wij bieden u de mogelijkheid om de auto te verzekeren waarbij u profiteert van een zeer gunstig tarief met daarbij vele voordelen, zoals géén eigen risico, zelfs niet bij ruitschade. Vraag hiervoor naar de voorwaarden.
Bij onderhoud of reparatie staat er bij Autogroep Twente altijd een gratis leenauto ter beschikking.
Wijzigingen, zet- en typefouten voorbehouden.
Autogroep Twente bestaat 60 jaar en viert dit met scherpe aanbiedingen op onder andere de Hyundai TUCSON, de Hyundai i10 (rijklaar voor € 17.999) en van tijd tot tijd andere scherpe deals! Viert u dit feestje met ons mee?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen
Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?
De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.
Plus
- rijdt zo goed als hij eruit ziet
- slimme iCockpit
- moderne uitrusting
Min
- verhoging in vloer bij e-208
- onwennige bediening infotainment-systeem
- matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.
Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.