Bouwjaar | 01-10-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.501 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-SKX-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 6.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.501 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-SKX-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mulder |
Contactpersoon | Rick Mulder |
Adres | Twekkelerweg 139 |
Postcode | 7553 LV |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2919114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automulderhengelo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Welkom bij Auto Mulder, hét adres waar u met een goed en vertrouwt gevoel uw nieuwe occasion kunt aanschaffen of eigen voertuig kunt onderhouden. Wij zijn een nuchter Hollands bedrijf met bijna 40 jaar ervaring in de autobranche. Bij ons staat de klant en de auto op nummer 1 en bent u geen nummer. Vakbekwaam en klantgericht te werk gaan staat bij ons hoog in het vaandel, inmiddels al drie generaties lang.
Voor onderhoud, reparatie en APK kunt u een afspraak inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:15 tot 17:30 en zaterdag tussen 09:00 tot 13:00. U kunt in overleg 7 dagen per week een afspraak plannen op een voor u gewenst moment. Voor het bezichtigingen van onze occasions of andere vragen kunt u vrijblijvend contact opnemen via 06-83488605 of 074-2919114.
Iedere auto wordt indien gewenst geleverd met een nieuwe APK en zonder bijkomende afleveringskosten! Eventuele garantie pakketten op onze gebruikte auto�s behoren tot de mogelijkheid.
Verder kunt u bij ons terecht voor:
- Zoekopdrachten
- Import van auto
- Private lease
- Financiering
- Occasions
- Taxatie
- Schade taxatie en reparatie
- Inkoop elk merk auto�s
- Nieuwe auto�s
- Garantie pakketten
- Accessoires
- Autotransport
- NAP (Nationale Auto Pas)
- Op naam zetten van bij ons gekochte occasion
Auto Mulder Hengelo
Twekkelerweg 139
7553 LV Hengelo
info@automulderhengelo.nl
- Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.