Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-THS-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 5.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-THS-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mathijs Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Balkerweg 64 |
Postcode | 7738 PB |
Plaats | Witharen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34604684 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mathijsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 508 SW 1.6 Vti Blue Lease Automaat Navi Nette auto!
- Kenteken: 32-THS-3
- Merk: Peugeot
- Model: 508 SW
- APK tot: 22-07-2024
- Tellerstand: 232788 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 5F01
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1385 kg
- Max. trekgewicht: 1575 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 481 cm
- Hoogte: 1476 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audio-navigatiesysteem
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u contact met ons opnemen via:
- Bellen, WhatsApp en SMS: +31 6 34 60 46 84
Bezichtigingen zijn enkel op afspraak:
On ervoor te zorgen dat u niet voor een dichte deur staat, vragen wij u vriendelijk om vooraf een afspraak te maken voor een bezichtiging. Onze beschikbaarheid kan variëren, omdat wij vaak onderweg zijn.
Inruil mogelijk:
Heeft u interesse in inruil? Stuur ons enkele foto's en basisinformatie over uw auto, en wij zullen u zo snel mogelijk een inruilvoorstel doen. U kunt ons bereiken via WhatsApp, de Marktplaats chat omgeving, of door te bellen naar +31 06 34 60 46 84.
Met vriendelijke groet,
Mathijs Auto's
Balkerweg 64
7738 PB Witharen
Info@mathijsautos.nl
www.mathijsautos.nl
Belangrijke Informatie:
- Mocht de APK keuring op een auto minder lang geldig zijn als zes maanden, wordt deze door ons kosteloos vernieuwd.
- Er worden geen afleverkosten in rekening gebracht wanneer u een auto bij ons koopt.
- Hoewel alles op één locatie is, vragen we u vriendelijk om vooraf te bellen. We zijn niet altijd aanwezig, en de beschikbaarheid van de auto kan variëren.
- Wij doen ons uiterste best om de informatie in deze advertentie juist, compleet en actueel weer te geven. Wijzigingen in informatie of aanbod zijn voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
For our export customers
At Mathijs Aut
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.