Bouwjaar | 31-07-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.252 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 32-XTG-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.252 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 32-XTG-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de IJssel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groningerstraat 17 |
Postcode | 7418 BX |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87512773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.facebook.com/autobedrijfdeijssel |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 1.775 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4813 x 1853 x 1476 cm
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Peugeot 508 SW 1.6 THP Blue Lease Premium (156 PK)
BJR 07-2012 /KM 181xxx NAP
APK 03-2025 / 2DE Eigenaar
ZEER LUXE AUTO/ AUTOMAAT /COMPLETE ONDERHOUD GESCHIEDENIS, IN TOP STAAT!!!!
- Bouwjaar 31-07-2012
- APK 13-03-2025
- Kilometerstand 181252 NAP
- 2DE Eigenaar
- Grootlichtassistent
- Airco VOOR EN ACHTER
- Climatronic
- Panoramadak
- Tiptronic
- Audio-navigatie full map
- Inklapbaar Spiegels
- RADIO-CD / Bluetooth / Aux
- MP3 aansluiting
- Multifunctioneel stuurwiel
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Cruise control
- Bekleding half leder/half stof
- Isofix
- Dakrail
- Elektrische ramen Voor en achter
- Elektrische spiegels
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Startknop
- Keyless
- Parkeer sensoren Voor& Achter
- Privacy glas origineel
- Stuurbediening compleet
- Mistlampen voor en achter
- Regensensor
- Lichtsensor
- Lichtmetalen velgen
- Trekhaak
- Voorruitverwarming
- Verwarmbare Spiegel
- Centrale vergrendeling afstandsbediening
- 2 Sleutels met afstandsbediening
- Boekjes en onderhoud geschiedenis bij de dealer
LET OP:
- Rijklaar geleverd met nieuwe APK zonder extra kosten
- Distributieketting in top staat
Welkom bij AUTO BEDRIJF DE IJSSEL
De IJssel Bedrijf is een erkend RDW, CARGO en NAP autobedrijf in Overijssel .
Klantvriendelijkheid en topservice staat bij ons op de eerste plaats. Bent u opzoek naar een betrouwbare en betaalbare occasion dan bent u bij ons op het juiste adres. Al onze auto's worden vooraf van een verkoop grondig gecontroleerd hierdoor bent u zeker van een goede koop. Kom gerust langs om een auto te bekijken en een proefrit te maken.
* Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging.
* Buiten openingstijden op afspraak geopend
* Inruil mogelijk
* Financiering mogelijk
* Tenaamstelling op locatie (ook in het weekend)
Openingstijden:
maandag t/m zaterdag
09:00uur tot 17:00uur.
Na 17:00uur en zondag op afspraak.
Al onze advertenties zijn onder voorbehoud van typefouten, opties en accessoires, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
= Bedrijfsinformatie =
www.autobedrijfdeijssel.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.