Bouwjaar | 28-04-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.411 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-439-DN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 33.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.411 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-439-DN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lenferink Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plesmanweg 11 |
Postcode | 7602 PD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lenferink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 49 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 479 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Herbert Afink
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Herbert Afink. Tel. 0546-639618 of 06-31969960
Info@lenferink.nl
Met z?n extra elektromotor geeft de hybride Peugeot 508 SW een heel nieuwe dimensie aan het rijden. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, aluminium dakrailing, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen full map navigatiesysteem vertelt u alles! Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Peugeot is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Met de elektronische sleutel in uw zak en met één druk op de knop start u de auto. Dat is keyless start! Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Met het Lane-keeping systeem komt u noo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.