Bouwjaar | 01-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 144.775 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-683-XT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 17.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 144.775 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-683-XT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zieleman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg. Backxlaan 206 |
Postcode | 7711 AL |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozieleman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto is van de eerste eigenaar, de historie is compleet en is altijd netjes onderhouden. Let op, de auto heeft een netto meeneemprijs van ? 17.500,-. Voor de full-serviceprijs (optioneel) betaal je ? 18.500,- (nieuwe APK, volledige BOVAG garantie, onderhoudsbeurt en een volledige was- en poetsbeurt). Heb je geen inruil? Dan krijg je van ?500,- korting op de full serviceprijs. Deze auto is net nieuw binnen, wat betekent dat hij nog niet netjes schoon is gemaakt. Uiteraard wordt hij nog netjes schoongemaakt.
Met een auto als deze Peugeot 508 komt u absoluut goed voor de dag. Deze dealeronderhouden auto uit 2020 heeft 144123 kilometer gereden. De krachtige dieselmotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze uitvoering is de 508 voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Praktisch, helder en uitermate handig is het digitale dashboard. Alle functies haarscherp in beeld! Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Dankzij Connected Services weet u precies waar uw auto geparkeerd staat. Ook andere functies, zoals bandenspanning en brandstofniveau, zijn via de app altijd onder handbereik. Het is veiliger om altijd uw ogen op de weg te houden en uw handen aan het stuur; daarom is dit voertuig uitgerust met een audiosysteem met DAB-ontvangst en een navigatiesysteem dat kan worden bediend via het stuurwiel of spraakbediening. De Peugeot is standaard voorzien van: WIFI-hotspot, automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
De automatische veiligheidssystemen in deze Peugeot fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Peugeot. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Een fietser of ander voertuig in de dode hoek ziet u gemakkelijk over het hoofd. De actieve dodehoekdetectie signaleert meteen elke risicosituatie. In deze Peugeot vinden we verder een forward collision warning system, hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.