Bouwjaar | 10-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 148.597 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-896-JD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 19.995,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 148.597 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-896-JD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ZAZA CAR B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groningerstraat 7 |
Postcode | 7418 BX |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21657746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zazacar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 186 x 140 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 606 kg
GVW: 2.001 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze Peugeot 508 komt uit 2019, werd geleverd van 01-01-2020 tot 30-07-2020 en kostte toen € 49.611,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2024 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 165 kW (224 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 248 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 1395 kg. De APK is geldig tot 31-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Deze auto wordt geleverd met 12 maanden Autotrust instap garantie!
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij ZAZA CAR Deventer de specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Onze formule staat garant voor de beste kwaliteit tegen de beste prijs. Ons team bestaat uitsluitend uit autoliefhebbers. Daardoor begrijpen wij uw liefde en verwachtingen van en voor een specifieke auto als de beste. Maak kennis met onze inspirerende aanpak en bezoek ons bedrijf aan de Groningerstraat 7 in Deventer.
Wij bieden onze bestaande en potentiële klanten maximale service, of het nu gaat om verkoop, reparatie, onderhoud van uw auto, schadeherstel, schoonmaakservice, financieringen(financial)lease, garanties en verzekeringen, uw wensen onze taak! Met ons totaal mobiliteitsconcept willen wij u plezierig, zorgeloos en veilig laten rijden. Onze team heeft maar één doelstelling; Klant tevredenheid! . Door onze ervaring weten wij wat onze klanten willen en daar spelen wij graag op in.
Inruil van uw huidige voertuig is altijd mogelijk.
Aarzelt u gelieve niet bij vragen u kunt ons elk moment vrijblijvend contacteren onze medewerkers staan voor u klaar! Contact kan via e-mail, bellen, WhatsApp, en berichten via de advertentie pagina. U bent altijd van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom de koffie staat klaar!
ZAZA CAR stelt zich niet aansprakelijk voor schade die uit de communicatie van data of documenten van de advertentie voortvloeit. Typ en sp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.