![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.749 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-LPT-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 2.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.749 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-LPT-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Lipper VOF |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Europalaan 27 |
Postcode | 7543 DA |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5744720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolipper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2011
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.262 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Peugeot 308 1.6 VTi Blue Lease
Nieuwe apk bij aflevering
CC
Radio cd navigatie
1 sleutel
Boekjes
All season banden
Trekhaak
LET OP RECHTS BIJ DEUR DORPEL LICHT SCHADE ZIE FOTO!
Op afspraak geopend.
Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan, noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze website. Alle informatie op deze website is dan ook onder voorbehoud van druk- en typefouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
![Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10280/peugeot-308-54-kwh-gt.jpg)
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.