Peugeot 307 2.0-16V XSI

€ 1.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 225.606 km
Deuren 3
Kenteken 29-GHV-6 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 225.606 km
Deuren 3
Kenteken 29-GHV-6 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Berendsen
Contactpersoon Dhr. Berendsen
Adres James Wattstraat 1b
Postcode 8013 PX
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25025270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.218 kg
Laadvermogen: 482 kg
GVW: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 655 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

TE KOOP :

EEN LEUKE COMPLETE EN PRIMA RIJDENDE :

PEUGEOT 307 2.0 16V XSI

BOUWJAAR : 2008

KM STAND : 225.000 INCL NATIONALE AUTOPAS

A.P.K : 9 - 2024 NIEUW BIJ AFLEVERING

---- Voor meer informatie en of meer foto,s = bellen 0625025270

---- Graag eerst bellen ivm beschikbaarheid van de auto en of om een afspraak te maken 06-25025270 !!

---- Wij kunnen de werking van een eventuele aanwezige airconditioning NIET garanderen.


----- 12 jaar dealer ervar-ing in het aan en verkopen van Toyota occasions !! -----

----- 25 jaar technische ervaring met Toyota ------

----- 30 jaar ervaring in het aan en verkopen van occasions ----


----- Dus onbetwist uw Toyota occasion specialist !! -----

----- Geen afleverkosten en inclusief nieuwe A.P.K ----

---- Voorzien van Nationale autopas = Kilometerstand verklaring ----


------ Wij verkopen nog ouderwetse kwaliteit en betrouwbaarheid !! -----

Daar wij een snel wisselende voorraad hebben gaarne eerst even bellen.
Adres : James Wattstraat 1.C 8013PX Zwolle
M.v.g : Sandor berendsen 06-25025270 WWW.BERENDSENAUTO.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 307 | De Franse evolutie

Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".

Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie

De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.

Plus

  • vernieuwende en doordachte vormgeving
  • vriendelijke prijs
  • zeer hoog veiligheidsniveau

Min

  • niet vrij van kraakjes en rammeltjes
  • centraal display slecht leesbaar bij zon
  • hoofdsteunen achterin te laag

Conclusie

Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.

Deel deze advertentie