Peugeot 3008 2.0 HDi HYbrid4

€ 4.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 331.788 km
Deuren 4
Kenteken 9-XNZ-78 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 331.788 km
Deuren 4
Kenteken 9-XNZ-78 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tigelaar Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Korte Spruit 8
Postcode 7773 NR
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 47029316 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tigelaarautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 60 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Max. trekgewicht: 770 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4365 x 1837 x 1635 cm
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3 l/100km (1 op 33,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

Peugeot 3008 2.0 HDI Hybrid4, voorzien van een Voertuigrapport, onderhoudsboekje + 2 sleutels.
De distributieriem is vervangen bij 182.915 KM, eerst volgende vervanging, 362.000 KM.
Dit is het gefacelifte model.
Inruil is mogelijk.
Vraagprijs €4.999,-

= Bedrijfsinformatie =

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Openingstijden Maandag t/m Zaterdag op afspraak. Inruil is mogelijk

Tigelaar auto`s auto`s werkt samen met de auto financierings maatschappij DTC. Als u een auto wilt kopen d.m.v. een auto financiering neem dan gelijk contact op met DTC op het nr. 030-6868750 of kijk op www.dealertotaalconcept.nl. Hierbij kunt u gelijk uw gegevens doorgeven en eigenaar worden van de gewenste auto, dit kan al binnen enkele uren!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon

De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?

Autotest | Peugeot e-3008 Van ruimtewonder tot stijlicoon

De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • laag energieverbruik / groot bereik
  • superieur gevoel dankzij iCockpit

Min

  • bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
  • veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
  • ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over

Conclusie

Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.

Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.

Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Deel deze advertentie