Bouwjaar | 17-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.212 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-PRK-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.212 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-PRK-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rudy Van De Ven Auto's |
Contactpersoon | Rudy van de Ven |
Adres | Vonderweg 26A |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15548095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rudyvandevenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Echt een super leuk karretje dit. Wist je dat deze auto in de laagste tarief van de wegenbelasting zit? Tevens goedkoop in de verzekering en laag in brandstof verbruik.
Ik wist het wel....Als ik goedkoop zou willen rijden dan kocht ik deze meteen. Wat o wat is die leuk...Echt super gaaf met die wieltjes en met die spoiler op de achterklep.
Lekker handig is ook die 5 deurs en met de XS uitvoering heb je niet alleen de sportiefste maar tevens de meest luxe. Nu was de vorige eigenaar helemaal gek met dit wagentje. Zo heeft hij er erg mooie 5 spaaks 15 INCH velgen onder gezet (met nieuwe banden) een mooie achterklepspoiler, mistlampjes voor en stootlijsten rondom waardoor dit echt een heel vlot en leuk wagentje wordt. Van binnen heeft hij een dashboardkastje in gemaakt en een mooie middenarmsteun. Eigenlijk aan alles kun je zien dat de vorige eigenaar er erg gek mee was. Nu heeft hij mij gevraagd om deze auto te verkopen aan leuke mensen. Ik heb hun beloofd hier mijn best voor te doen.
Wij hebben deze auto helemaal klaargemaakt. We hebben de auto professioneel laten poetsen, de bekleding laten reinigen, de airco ververst, de auto een afleveringsbeurt gegeven en ook nog een nieuwe APK. Let op wij berekenen 500 euro afleveringskosten door en 500 euro voor een jaar garantie. Helemaal weggeven doen we dus ook weer niet. Maar goed mocht u interesse hebben laat het ons weten of kom gewoon langs. Mocht u de auto op een avond willen bekijken of op een zondag bel ons dan voor een afspraak 06-15548095
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 107 | Kleine charmeur
De fabrikanten maken er geen geheim van. Op de neus en het logo na, zijn de Peugeot 107, Citroën C1 en Toyota Aygo dezelfde auto's. Het belangrijkste verschil is te vinden in de uitrusting en daarmee de prijs. De Peugeot 107 komt nu, als laatste van het trio, op de markt. Hoe onderscheidt de 107 zich van de concurrenten?
De Peugeot 107, Citroen C1 en Toyota Aygo zijn onderhuids dezelfde auto. De Peugeot 107 onderscheidt zich met charme en Franse flair.
Plus
- voordelig, volwaardig en volwassen
- goedkoop in aanschaf en gebruik
- veel ruimte voorin
Min
- matige toegang tot bagageruimte
- geen afsluitbaar dashboardkastje
- 2Tronic automaat voelt bestuurder niet goed aan
Conclusie
De techniek en rijeigenschappen van de Peugeot 107, Citroën C1 en Toyota Aygo verschillen nauwelijks. De keuze zal daarom vooral worden beïnvloed door de vormgeving en de uitrusting, want de basisuitrusting en prijsstelling verschilt per fabrikant. Bij Peugeot is stuurbekrachtiging altijd standaard, maar bijvoorbeeld een radio niet.
In de keuze voor een auto speelt ook het imago van een merk een grote rol. Ieder van de drie bijna identieke auto's heeft toch een eigen gevoel en eigen karakter. De Toyota Aygo is stoer en trendy. De Citroën C1 is vrolijk en eigenwijs. De Peugeot 107 is een echte charmeur met typische Franse flair.