Opel Insignia Sports Tourer 2.0 T Cosmo 4x4

€ 3.800,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 231.306 km
Deuren 4
Kenteken KJ-470-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 T Cosmo 4x4


€ 3.800,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 231.306 km
Deuren 4
Kenteken KJ-470-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B.O. Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hassinkweg 4A
Postcode 7556 BV
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14628652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 234 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.743 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4908 x 1856 x 1520 cm
Wielbasis: 274 cm

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

EXPORT

= Bedrijfsinformatie =

Alleen voor export bestemd

Voor vragen kunt u contact opnemen op tel 06 39793687 of 06 14628652.

Ook kunt u ons een Whatsapp sturen

Na openingstijden zijn wij niet bereikbaar

Openingstijden:

Maandag 9:00 -- 17:00
Dinsdag 9:00 -- 17:00
Woensdag 9:00 -- 17:00
Donderdag 9:00 -- 17:00
Vrijdag 9:00 -- 17:00
Zaterdag 9:00 -- 15:00
Zondag Gesloten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie