Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PV-328-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 19.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PV-328-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebroeders Lansink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tichelkampweg 77 |
Postcode | 7621 GK |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2661466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34396133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-lansink.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 20
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 499 x 186 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.566 kg
Laadvermogen: 704 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Internet prijs:
- tenaamstelling nieuwe auto
- vrijwaring inruil auto
- export documenten
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Extra bandenset: Winterbanden, Lichtmetalen velgen, Bandenmaat: 20 inch
1e eigenaar
onderhoudsboekjes aanwezig
innovation uitvoering
automaat
head up display
open dak
automatische airco
trekhaak uitklapbaar
half leer
camera
20" originele velgen met zomerbanden
en nog veel meer opties.
evt. set winterbanden 20"tegen meerprijs
2,0 CDTi - 125KW - Euro6
NAP aanwezig
Prijs is incl. BTW
Verkooppakket met 6 maanden garantie, nieuwe APK, beurt volgens schema, tenaamstelling en vrijwaring € 995,00.
Vraag naar de voorwaarden en mogelijkheden.
Auto Lansink
Tichelkampweg 77
7621 GK Borne
074-2661466
autolansink@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.