Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 277.553 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TLG-98 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 3.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 277.553 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TLG-98 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Broekhuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekhuisweg 5 |
Postcode | 7665 TW |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 442318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.broekhuis-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2009 - jul 2011
Referentienummer: V22430
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 152 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.633 kg
Laadvermogen: 643 kg
GVW: 2.276 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Schade voorzijde, Airbags oke, Radiateur stuk* Auto start en rijdt, Bestuurderstoel zie foto, Verder nette auto, Prijs voor EU 2.800 euro*
= Bedrijfsinformatie =
Openingstijden : Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur, Zaterdags gesloten.
Whatsapp(only) +316 298 787 75. Voor snelle en goede informatie over een voertuig, geniet bellen de voorkeur.
WWW.BROEKHUIS-AUTOS.NL voor EXTRA FOTO'S van deze auto en tevens ons onderdelenmagazijn online.
Wij verzorgen de complete exportdocumenten voor de auto-export, binnen en buiten de EU.
Reserveren kan alleen d.m.v. het maken van een aanbetaling.
Algemene voertuiggegevens zoals APK, WOK, brandstofverbruik en kentekenhistorie kunnen worden verkregen op www.rdw.nl.
KVK 06066057, Inzake de AVG verwijzen we naar onze website www.broekhuisautos.nl voor de privacy verklaring.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.