Bouwjaar | 13-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-TZ-BL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 4.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-TZ-BL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breider Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maalstoel 1 |
Postcode | 7773 NN |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15429461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breider-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2007 - jul 2008
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.331 kg
Laadvermogen: 629 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Wie had in 2007 ten tijde van de introductie van de volledig nieuwe Nissan Qashqai kunnen vermoeden hoe groot het succes van deze auto zou worden..
Dit overtreft zelfs de verwachtingen van Nissan zelf, al snel waren de levertijden van dit populaire model niet te overzien..
Hier had Nissan duidelijk een succesformule in handen, en wanneer u deze auto bekijkt en rijdt is ook direct duidelijk waarom..
Het rijden in deze auto is geweldig comfortabel te noemen, de hoge instap en zit geeft een fantastisch uitzicht over de wegen.
De stoelen zitten super en bieden voldoende steun ( zelfs voor de langere Nederlander ). en in deze uitvoering zelfs met plaats voor 5 personen!
In het interieur is aan alles gedacht, zo schakelt de verlichting automatisch in of uit, de telefoon wordt gekoppeld met de bluetooth carkit en de stoelen zijn perfect instelbaar, en via het panoramadak komt er vel licht binnen in het interieur! het is echt heel prettig verblijven in deze Nissan.
Deze Qashqai heeft inmiddels 229dkm ervaring maar heeft geen beurt overgeslagen..
Dat deze auto is vertroeteld door de vorige eigenaar is eigenlijk aan alles heel goed te zien & merken.
Zo staat de auto op 4 zeer goede banden, de beurten zijn allemaal uitgevoerd.
Bij aflevering zal de auto een nieuwe APK keuring meekrijgen samen met een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema.
Ook wanneer je een rondje om de auto loopt valt op hoe netjes deze auto erbij staat.
naast de reguliere gebruikssporen geen krassen of deuken te bekennen, ook het interieur ziet er geweldig uit.. Het meest in het oog springende is een kleine blanke lak beschadiging op de achterbumper.
Hieraan is direct te zien hoe mooi de gebruikte materialen zijn welke zijn gebruikt voor deze hoge Nissan.
Mocht u vragen hebben over deze Qashqai, of kan ik u helpen met een indicatie van de waarde van uw in te ruilen auto?
Dan ben ik bereikbaar op mijn GSM nummer 06 1542 9461 of via mijn e-mail adres jan@breider-automotive.nl
Ik kijk uit naar uw reactie...
Met vriendelijke
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.