Nissan Qashqai 2.0 Connect Edition PANO/NAVI/CLIMA/TREKHAAK.

€ 9.299,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.685 km
Deuren 5
Kenteken 76-SHL-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Nissan Qashqai 2.0 Connect Edition PANO/NAVI/CLIMA/TREKHAAK.


€ 9.299,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.685 km
Deuren 5
Kenteken 76-SHL-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rojax Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hunneperkade 9
Postcode 7418 BV
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11202870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rojaxautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 161 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 677 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Aangeboden door Rojax Automotive.

Een zeer mooie en keurig onderhouden Nissan Qashqai met een nieuwe apk.
De auto rijd en schakelt goed en vertoont dan ook geen gebreken.
Het betreft een Nederlandse auto met een correcte kilometerstand.
Ook heeft de auto de nodige opties zoals: Cv op afstand, Panoramadak, Trekhaak, Navigatie, Klimaat controle, Cruise controle en nog meer.

De laatste onderhoudsbeurt is gedaan bij 138.327 km.

Onderhoudsboekjes, facturen, 2 sleutels en Nap zijn aanwezig.

U rijdt deze auto al vanaf € 132,- p/m.

Voordat wij de auto adverteren wordt de auto eerst getest op eventuele gebreken, en daarna voorzien van een nieuwe apk.
Ook worden de vloeistoffen gecontroleerd en eventueel ververst.
En tot slot wordt de auto schoongemaakt of professioneel gepoetst.

De auto's staan altijd rijklaar en kunnen dan ook gelijk mee zonder extra afleveringskosten.

Altijd even bellen voordat u komt, aangezien wij geen auto's reserveren.

Rojax Automotive is gevestigd op het adres
Hunneperkade 9 7418BV in Deventer.
Tel: 06-11202870
Email: rojaxautomotive@gmail.com
Website: www.rojaxautomotive.nl

Met vriendelijke groet Hans

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie