Bouwjaar | 17-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.574 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.574 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTF automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slot 6 |
Postcode | 7608 ND |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 203061 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.587 kg
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Overige informatie
Bandenprofiel: 100%
Bandenprofiel achter: 100%
Waarom te veel betalen? DIRECT LEVERBAAR, voor minder vééél dan de nieuwprijs ! Fabrieksgarantie t/m 2026
Dankzij de N-Connecta uitvoering standaard al een rijk uigeruste lijst aan opties. De samenstelling, de looks, het design, simpelweg fantastisch. Qua opties? Vrijwel alles! Blader in alle rust door de foto's, en bel, mail of WhatsApp ons voor het plannen van een proefrit.
Alle opties, zijn er simpelweg te veel, hieronder even een opsomming van de highlights:
- 12 .3" touchscreen NissanConnect
- TomTom: Live Traffic , Google Maps Services
- Draadloze smartphonelader
- HeadUp display
- Automatisch achterklep met voetsensor
- 18" lichtmetalen velgen
- LED-koplampen
- Laneassist
- 360 graden Camerasysteem
- Grootlicht assistent
- Stuurwiel verwarming
- Stoelverwarming
- Voorruit ontdooien
- Koplampsproeiers
- Parkeerhulp voor en achter incl. Remsteun ICS
- ACC adaptieve cruisecontrole met afstandsregeling
- Verkeersbordenherkenning
- Dodehoekassist
- AppleCar + AndroidPhone (draadloos)
- DAB+
- Slimme spraakassistent
- Bluetooth, bellen + audio
Alles is aangevinkt, betreft een bommetje van een Qashqai, waar iedere optie op zit!
= Bedrijfsinformatie =
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren. Ohja! Onze prijzen zijn natuurlijk gunstige meeneemprijzen, er komen dus geen afleverkosten bij.
? Aantrekkelijke financieringsopties beschikbaar.
? Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.