Bouwjaar | 07-04-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.586 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-903-SG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
€ 27.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.586 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-903-SG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Bijker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gemeenteweg 304 |
Postcode | 7951 PE |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 461570 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbijker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2021 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn geopend! neem gerust contact met ons op!
Vakgarage & Opelspecialist Bijker in Staphorst
Vakgarage & Opelspecialist Bijker is een familiebedrijf. Behalve Jacob Bijker en zoon Herman zijn er drie vaste monteurs werkzaam. In het verleden waren wij erkend Opel-reparateur, maar eind 2012 hebben wij gekozen voor het Vakgarage-concept. Wel zijn wij nog Opelspecialist.
Wij hebben een flinke klantenkring, met klanten die niet alleen uit Staphorst afkomstig zijn, maar ook uit de rest van Nederland. Inmiddels hebben wij een goede naam opgebouwd en we hopen samen met onze medewerkers hier in de toekomst nog verder mee door te groeien. De gemoedelijke sfeer, de heerlijke koffie en de vriendelijke prijzen zijn veelgehoorde complimenten. Kijkt u eens op klantenvertellen.nl, u zult zien dat onze klanten tevreden zijn!
Verkoop: Wij beschikken over een ruime showroom, waarin een aantal jonge, gebruikte auto's staat opgesteld. Ook hebben wij geregeld enkele nieuwe Opels op voorraad. Al deze auto's staan klaar voor de verkoop. Hiernaast denken wij mee in het aanschaffen van een betrouwbare occasion. Neem dus gerust eens een kijkje!
De auto's die wij verkopen, worden gratis op naam gezet, nagelopen en schoongemaakt. Voor maar €495, -- meer krijgt de auto een grote afleveringsbeurt, een halve tank brandstof, een half jaar garantie en eventueel APK.
De laatste tijd doen wij ook aan Private Lease. Dit komt de laatste jaren in opmars en wordt steeds populairder in Nederland.
Zo proberen wij al jaren eerlijk zaken te doen en hebben wij u veel te bieden!
Werkplaats: In onze werkplaats kunt u terecht voor onderhoud, APK, banden, uitlijning, storingen en aircoservice. Opel is onze specialiteit, maar wij kunnen ook alle andere merken onderhouden. Voor alle merken bieden wij na de beurt een pechpas van Vakgarage aan, zodat u op alle tijden in heel Europa geholpen kunt worden bij een onverwacht probleem.
Zo is ons doel om kwaliteit te leveren en daarom kunt u met een gerust hart uw auto brengen voor onderhoud en reparatie. U kunt bij ons terecht!
Ook vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.