Bouwjaar | 2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.880 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 16.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.880 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Riet |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Bassin 27A |
Postcode | 7671 ST |
Plaats | Vriezenveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28461073 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfderiet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 120 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: kan eventueel tegen meerprijs worden uitgebreid naar 12 & 24 maanden
Overige informatie
Bandenmaat: 215/55R18
Bandenprofiel: 85%
Bandenprofiel achter: 85%
WIJ HEBBEN EEN KEURIG NETTE NISSAN QUASHAI BINNEN, IN PRACHTIGE STAAT, RECHTSSTREEKS VAN DE 1STE EIGENAAR EN ALTIJD KEURIG NETJES BIJ NISSAN DEALER ONDERHOUDEN , MET EEN UNIEK MOOIE KLEUR BRUIN METALLIC
We hebben weer een uniek mooie exemplaar binnen! Een zéér mooie in nette staat verkerende nissan Quashai (facelift van bouwjaar 2016 (modeljaar 2017 ) in kleur bruin metallic hele aparte mooie kleur! met slechts 56.850 kilometers op de teller! Betreft een volle & luxe n connect uitvoering die fabriek af bom vol is uitgerust met mooie opties.met een sterke 1.2 Digi-t 116pk motor is het een genot om mee te rijden, We zullen er een paar noemen, zoals : Airco digitaal, Cruise Control, acc, Lichtsensor, Regensensor, Parkeersensoren voor + achter, Bochtenverlichting, Originele lichtmetalen velgen 18" velgen met michelin banden, Elektrische ramen,panoramadak,360G camera,line asist,cominghome, , grootbeeld navigatie systeem, led dagrijverlichting , Elektrische buitenspiegels, Uitgebreide boardcomputer, elektrische inklapbaar spiegels, Line assist , usb, aux, sfeerverlichting . led dagrijverlichting , en nog véél meer, kom en overtuig u zelf
Complete onderhoudshistorie van nissan (van 0 tot heden altijd zeer goed onderhouden volgens fabrieksinterval), documentatie, boekjes, en 2 sleutels aanwezig. rechtstreeks afkomstig 1ste eigenaar Kortom een keurige nette en complete schadevrije nissan die in topconditie verkeerd!
De nissan wordt afgeleverd met een grondige reinigingsbeurt & garantie & nieuwe apk
let op vorige Quashai was binnen no time verkocht, identiek zelfde auto krijgen wij binnen, zelfde optie's en zelfde kleur!
heeft u nog vragen over deze prachtige nissan wij staan klaar om uw verder te helpen, u kunt ons altijd bellen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.