Bouwjaar | 12-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.216 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-738-RD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 19.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.216 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-738-RD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Uniek Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Zuivering 2A |
Postcode | 7671 SP |
Plaats | Vriezenveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18313748 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.uniekautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Overige informatie
Bandenmaat: 225/45R19
ZÉÉR MOOIE NISSAN QASHQAI 1.2DIG-T TEKNA+ | AUTOMAAT | AFN. TREKHAAK | 19" VELGEN | LEDER BEKLEDING MET ELEKTR. STOELEN | 360ºCAMERA | BOSE SOUNDSYSTEEM | PANORAMADAK | ZEER COMPLEET EN VOL UITGEVOERD!
We hebben weer een luxe & bomvolle Nissan Qashqai 1.2DIG-T binnen in de kleur grijs metallic! Een Nissan Qashqai van het jaartal 2018 met 103.216 kilometers op de teller! Betreft een volle & luxe "Tekna+" uitvoering die fabrieksaf lekker vol is uitgerust met mooie opties. Deze dikke Qashqai is zeer rijkelijk uitgerust, zo heeft hij o.a. : Around View 360º rondom camera, Automatisch transmissie, Dodehoek Assist, Afneembare trekhaak, Bose Soundsysteem, LED koplampen met LED knipperlichten, Ruitmotief lederen interieur met elektrische stoelen met geheugenfunctie, Navigatiesysteem, Glazen panoramadak, Keyless GO & Entry, Climate Control/ Digitale gescheiden Airco, Cruise Control, Lichtsensor, Regensensor, 19" originele "Tekna" velgen met zo goed als nieuwe Allseason banden, Privacy glass achter, Elektrische bedienbare & verwarmbare en inklapbare buitenspiegels, Verkeersbordenherkenning, Elektrische ramen voor en achter, Half leder interieur met elektrische verstelbare voorstoelen, Voorruitverwarming, Line Assist, Stoelverwarming voor, Zelfdimmend binnenspiegel, USB/ AUX-in aansluiting voor multimedia, En nog véél meer!
Complete onderhoudshistorie (van 0 tot heden altijd Nissan dealer onderhouden volgens fabrieksinterval), documentatie, boekjes, en 2 sleutels aanwezig. Kortom een keurige nette en complete auto die in topconditie verkeerd! Geen schadeverleden, en absoluut schadevrij met een originele kilometerstand. Betreft een zeer complete volle uitvoering!
Ingekocht bij de Nissan dealer en afkomstig van de 1e eigenaar. Laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd op 4/7/2023 bij kilometerstand 92.098 bij de Nissan dealer. Wagen wordt rijklaar geleverd inclusief nieuwe APK tot 31 juli 2025, professionele detailbehandeling, voertuigcheck, luxe opgelegde kentekenplaten, en 6 maanden ga
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.