Nissan Leaf Acenta 40 kWh / Stoel/Stuur verwarming Prijs incl. subsidie

€ 13.250,- incl. BTW

Bouwjaar 15-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 138.681 km
Deuren 5
Kenteken XS-059-R Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf Acenta 40 kWh / Stoel/Stuur verwarming Prijs incl. subsidie


€ 13.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 138.681 km
Deuren 5
Kenteken XS-059-R Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Van Beek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oppen Swolle 26
Postcode 8325 PG
Plaats Vollenhove
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 246462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovanbeek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja

Aandrijving
Actieradius: 270 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 153 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 40 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 47 km actieradius per uur, compleet vol in 11 uur en 6 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 222 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 49 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,814814814815 kWh/100km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn gevestigd tussen Vollenhove en Zwartsluis aan de N331 (Oppen Swolle 26).

Voor meer informatie over onze occasions kijk op www.autovanbeek.nl (Altijd ongeveer 100 occasions op voorraad)
Typ,- en specificatiefouten zijn voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie