Bouwjaar | 09-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.259 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 25-KNT-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.259 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 25-KNT-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Quality Comfort Service |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 8B |
Postcode | 7622 AP |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44880004 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.510 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie)
= Bedrijfsinformatie =
Ontdek onze aanbiedingen met all-in prijzen!
De vermelde prijs is inclusief :
* Garantie
* Nieuwe APK
* Vloeistofcontroles
* Nieuwe kentekenregistratie
* Levering
Wij brengen geen afleverkosten in rekening, en vaak kunt u uw nieuwe auto direct meenemen! We regelen kosteloos de registratie van uw nieuwe auto.
Bij interesse in een occasion, bel ons altijd even voor vertrek. Zo kunnen we controleren of de auto beschikbaar is en deze voor u klaarzetten.
* Financiering en/of inruil is mogelijk *
Openingstijden :
Maandag t/m Vrijdag 09:00 uur - 18:00 uur
Zaterdag Op afspraak
Zondag Op afspraak
( buiten openingstijden op afspraak )
Disclaimer:?
Ondanks de uiterste zorg die aan de informatie op deze website wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.