Mini Cooper 1.6 pepper | Elektrische ramen | Rijklaar

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 275.383 km
Deuren 2
Kenteken 16-RT-GP Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Mini Cooper 1.6 pepper | Elektrische ramen | Rijklaar


€ 1.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-08-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 275.383 km
Deuren 2
Kenteken 16-RT-GP Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Armo Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres knoopshofte 13
Postcode 7605 AM
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34898880 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3626 x 1688 x 1408 cm
Wielbasis: 2.467 cm
Inhoud laadruimte: 160/670 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 175/65R15

wilt u deze auto in het echt bekijken ? bel ons dan voor een afspraak . Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is .
Onze prijzen zijn gunstig geprijsde meeneemprijzen

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend

Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten , hiervoor is geen postkantoor nodig .
Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven

Wij zijn ma t/m zat van 10:00 tot 17:00 uur geopend

Buiten onze openingstijden zijn wij altijd op afspraak geopend

De koffie staat klaar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie