Mini Cooper Mini 2.0 SD Salt LET OP

€ 2.499,-

Bouwjaar 06-07-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 243.833 km
Deuren 2
Kenteken JR-259-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Mini Cooper Mini 2.0 SD Salt LET OP


€ 2.499,-

Algemeen

Bouwjaar 06-07-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 243.833 km
Deuren 2
Kenteken JR-259-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam QARDO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Productieweg 3A
Postcode 8061 RK
Plaats Hasselt
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40745844 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.qardo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3729 x 1683 x 1407 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.225 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal

LET OP: motor defect

= Bedrijfsinformatie =

Heeft u vragen bel of e-mail gerust!
06 40 74 58 44......info@qardo.nl

Voor vragen en/of het maken van een afspraak kunt u ons ten alle tijden bereiken per e-mail of telefoon.

Bezichtiging altijd op afspraak. Bezichtigen in de avonduren of op zaterdag en zondag is geen enkel probleem.

Heeft u interesse in deze auto? Maak een afspraak en kom langs voor een proefrit.
Let op! Zonder aanbetaling kunnen wij u niet beloven dat de auto voor u gereserveerd wordt. Indien de auto voor uw afspraak verkocht is zullen wij u een bericht sturen hierover.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie