Mercedes-Benz SLS AMG Coupé | 571pk | Full PPF | Volledige historie |

€ 239.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-11-2010
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.027 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 6.208 cc
Vermogen 419 kW (571 pk)

Mercedes-Benz SLS AMG Coupé | 571pk | Full PPF | Volledige historie |


€ 239.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2010
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.027 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 6.208 cc
Vermogen 419 kW (571 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ibalo Sportscars BV
Contactpersoon Mike Frons
Adres Breukersweg 14
Postcode 7471 ST
Plaats Goor
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 214023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 16077586 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ibalo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2014
Modelcode: C197
Referentienummer: 3575

Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 317 km/u
Ledig gewicht: 1.595 kg
Wielbasis: 268 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 308 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik in de stad: 19,9 l/100km (1 op 5,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt

In 1952 bouwt Mercedes-Benz welgeteld 10 stuks van de Mercedes-Benz 300 SL Coupé, een auto ontworpen om mee te racen en kenmerkend met zijn vleugeldeuren. De auto heeft niet onverdienstelijk meegedaan aan bijvoorbeeld de Mille Miglia en de Carrera Panamericana en toen bleek dat het ontwerp van de auto heel veel mensen aansprak, heeft Mercedes-Benz de auto alsnog in productie genomen en zijn er in de periode van 1954 - 1957 1.400 exemplaren van gebouwd. In 2007 liet Mercedes-Benz een testauto zien die ook weer voorzien was van die kenmerkende vleugeldeuren. De SLS AMG werd in 2009 officieel geïntroduceerd als opvolger van de SLR McLaren en iedereen herkende er meteen de 300 SL "Gullwing" in. De vleugeldeuren, de lange neus en de zit vrij ver naar achteren, bij de 300 SL was dit noodzakelijk voor de constructie van de auto, bij de SLS AMG zijn het designelementen.   

 Het exemplaar dat wij u hier aanbieden is in 2010 voor het eerst geregistreerd en heeft slechts 43.027km gereden. De auto is de laatste jaren slechts weinig gebruikt maar wel bij Mercedes-Benz in onderhoud geweest. Daarnaast heeft de vorige eigenaar flink zijn best gedaan om de volledige geschiedenis in beeld te brengen en dit verwerkt in een prachtig verslag. Om de prachtige Iridium Silveren lak te beschermen is de auto volledig in de steenslag folie gezet. De zwartlederen bekleding wordt gecontrasteerd door zilvergrijze stiksels wat erg goed samen gaat met de aluminium afwerking in het middenconsole, luchtroosters en tellerklokken.  

Neem plaats achter het stuur, druk op de startknop en de geweldige 6.3 liter V8 komt tot leven met een heerlijk brul uit de uitlaat. In de Comfort stand is het een heerlijk reisauto en is het genieten van de omgeving, maar de Sport (+) stand zet alles op scherp en dan is het meteen duidelijk waarom de Formule 1 ook gebruik heeft gemaakt van een SLS AMG  als Safetycar. Wat is dit een geweldige

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mercedes-Benz SLS E-Cell | Als de bliksem

Een citaat uit de test van de Mercedes-Benz SLS AMG: "Als de motor wordt gestart, klinkt een diepe brul die zo intens is dat seismologen in de wijde omtrek de aanwezigheid van de auto kunnen meten op de schaal van Richter". Er is echter een versie waar dat niet voor op gaat. Toch is er variant van de SLS die nóg opvallender, nóg sneller, nóg exclusiever en ... geheel geruisloos is. Wat maakt de "Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell" zo bijzonder?

Autotest | Mercedes-Benz SLS E-Cell Als de bliksem

De Mercedes-Benx SLS AMG E-Cell begon als experiment, maar deze supersnelle elektrische auto is nu daadwerkelijk te koop. Niet sneller, wel spannender en exclusiever dan de gewone SLS.

Plus

  • sensationeel snel
  • geen (directe) uitstoot

Min

  • niet te koop!
  • onwennig gevoel in besturing door hoog onafgeveerd gewicht

Conclusie

Mercedes-Benz heeft de SLS AMG E-Cell gebouwd als rijdend experiment. De fabrikant wil nieuwe technieken uitproberen en wil weten of een supersportwagen als de SLS z'n aantrekkingskracht behoudt als emissievrije auto.

Ondanks herhaald aandringen, geven de technici nauwelijks technische details over de SLS E-Cell vrij. Dat heeft niet alleen te maken met de concurrentie die continu op de loer ligt. Het is ook omdat de auto iedere paar maanden wordt aangepast. De enige conclusie over de bijzondere techniek is: motoren in de wielen geven een heel ander gevoel in het stuurwiel. Met de juiste afstemming van de elektronica, hoeft het hoge onafgeveerde gewicht geen onoverkomelijk bezwaar te zijn.

Ook de vraag of de SLS E-Cell ooit op de markt zal verschijnen, wordt afgedaan met een geheimzinnige glimlach. Mercedes-Benz bezint zich nog op de kansen voor een elektrische sportwagen. Zeker een auto als de SLS wordt deels gekocht om op te vallen. Maar juist wie nog exclusiever wil zijn dan de rest, zal zich heerlijk voelen bij een auto die er niet alleen bijzonder uitziet maar zich ook nog eens bedient van baanbrekende techniek.

Deel deze advertentie