Mazda MX-5 NC Roadster Coupe 2.0i Karai Nr. 142/200 160PK Airco Bose Xenon Recaro Cruise

€ 21.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-07-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.723 km
Deuren 2
Kenteken S-978-JR Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda MX-5 NC Roadster Coupe 2.0i Karai Nr. 142/200 160PK Airco Bose Xenon Recaro Cruise


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-07-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.723 km
Deuren 2
Kenteken S-978-JR Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2009 - jul 2012

Technische informatie
Koppel: 188 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 310 kg
GVW: 1.375 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl

Van liefhebber - voor liefhebber: Extreem zeldzame Mazda MX-5 Roadster Coupe 2.0i Karai Limited Edition MET ELEKTRISCHE NEERKLAPBARE HARDTOP waarvan er slechts 200 exemplaren zijn geleverd. Alle auto's zijn genummerd middels een typeplaatje in het interieur (dit is nummer 142 uit de serie).

Extra op de Karai: Badge met het serienummer op de middenarmsteun, Roadster Coupe dak en buitenspiegels in hoogglans zwart gespoten, omlijsting grille en mistlampranden ook in zwart uitgevoerd, 17inch Brock lichtmetalen velgen in hoogglans zwart met 205/45 banden, Recaro sportstoelen in zwart leder en suède uitgevoerd en voorzien van 5-standen stoelverwarming, afwerking roll-bar, dashboardstrip en stuurwiel in piano black, aluminium voetpedalen, Bose Soundsysteem met 6-CD/MP3 wisselaar, iPod/USB aansluiting, 7 luidsprekers en een spraak gestuurd Bluetooth systeem.

Historie: Deze auto is nieuw in Duitsland geleverd en wij hebben deze bijzondere Mazda MX-5 nu naar Nederland kunnen halen. Het onderhoud heeft altijd punctueel plaatsgevonden bij de plaatselijke Duitse Mazda dealer (Mazda digitaal schema en een dik pak facturen ter inzage). Wij hebben de auto nu de volledige onderhoudsbeurt gegeven en voorzien van vier nieuwe banden.

Overige uitrusting: Cruise control met stuurwielbediening, Xenon verlichting, automatische airconditioning (climate control), Limited-slipdifferentieel (LSD), stuurwiel en pookknop met leder bekleed, pookknop met ring in chrome-look, speakerringen en portiergrepen interieur in aluminium look, ventilatieroosters met aluminium accenten, aluminium omranding meters instrumentenpaneel, Dynamic Stability Control (DSC), Traction Control System (TCS), elektrisch te ontgrendelen kofferklep, RVS instaplijsten met MX-5 logo, windscherm en een dubbel uitlaatsysteem.

= Bedrijfsinformatie =

* Deze advertentie is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie