Mazda MX-5 NC Roadster 2.0i S-VT 3rd Generation Limited Nr.2401 Airco Bose Xenon Leder 1e eigenaar

€ 15.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2006
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.837 km
Deuren 2
Kenteken 10-SP-PV Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda MX-5 NC Roadster 2.0i S-VT 3rd Generation Limited Nr.2401 Airco Bose Xenon Leder 1e eigenaar


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2006
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.837 km
Deuren 2
Kenteken 10-SP-PV Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - apr 2007

Technische informatie
Koppel: 188 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.070 kg
Laadvermogen: 285 kg
GVW: 1.355 kg

Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl

Uniek! Deze auto is afkomstig van de eerste eigenaar! Het gaat hier om de meest bijzondere Mazda MX-5 uit de NC-Serie: De MX-5 2.0 S-VT 160PK 3rd Generation Limited met 6-versnellingen en lederen bekleding waarvan er wereldwijd maar 3500 zijn afgeleverd. Dit is nummer 2401 uit de serie.

Van de 3500 geproduceerde Mazda's MX-5 3rd Generation Limited zijn er maar 75 nieuw in Nederland afgeleverd en daar is dit er eentje van dus exclusiviteit gegarandeerd!

Historie: Deze bijzondere MX-5 is op 31 maart 2006 nieuw in Nederland afgeleverd aan de eerste eigenaar die hem nu aan ons bedrijf heeft verkocht. De volledige onderhoudshistorie vanaf de aankoop nieuw tot en met heden is bij de auto aanwezig (Mazda Digitaal onderhoudschema, CarFax en alle onderhoudsfacturen liggen ter inzage). Ook de originele- en zeldzame Mazda product-brochure van deze Limited Edition en de oorspronkelijke aankoopnota op naam van de eerste eigenaar zijn er nog bij. Deze auto is door de jaren heen vrijwel alleen in de zomer gebruikt en in de winter binnen gestald.

Vanwege de vele ritten met de Mazda MX-5 Club Nederland is er ook een VDO tripmaster op het dashboard gemonteerd waarmee de exacte afstand van bocht tot bocht kan worden afgelezen.

Het 3rd Generation Limited Pakket bestaat o.a. uit: Limited Badge met serienummer (dit is nr.2401), 6-versnellingsbak, Bilstein onderstel (nog betere wegligging zonder comfort in te leveren), verstevigingsbalk op voorste veerpoten, aluminium voetsteun en pedalen, Bose Soundsysteem met 6-CD wisselaar en 7 luidsprekers, rood lederen bekleding en inleg deurpanelen, stuurwiel, handremgreep en pookhoes met zwart leder bekleed, chromen omranding voorruit, chromen omranding koplampen, richtingaanwijzers op zijschermen met chromen omranding, voorbumper met chromen omranding luchtinlaat, chroom accenten op de deurgrepen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie