Bouwjaar | 29-06-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.927 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 23-XL-BH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.927 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 23-XL-BH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V. |
Contactpersoon | Henry Scholten |
Adres | Twentepoort West 13 |
Postcode | 7609 RD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsteam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - apr 2007
Technische informatie
Koppel: 188 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.070 kg
Laadvermogen: 285 kg
GVW: 1.355 kg
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 9
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE
Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl
Betreft de meest bijzondere Mazda MX-5 uit de NC-Serie: De MX-5 2.0 S-VT 160PK 3rd Generation Limited met 6-versnellingen en lederen bekleding waarvan er wereldwijd maar 3500 zijn afgeleverd. Dit is nummer 2016 uit de serie.
Van de 3500 geproduceerde Mazda's MX-5 3rd Generation Limited zijn er maar 75 nieuw in Nederland afgeleverd en daar is dit er eentje van dus exclusiviteit gegarandeerd!
Historie: De volledige onderhoudshistorie is bij de auto aanwezig (Mazda Digitaal onderhoudschema, CarFax en diverse facturen liggen ter inzage). Ook de originele- en zeldzame Mazda product-brochure van deze Limited Edition is er nog bij.
Het 3rd Generation Limited Pakket bestaat o.a. uit: Limited Badge met serienummer (dit is nr.2016), 6-versnellingsbak, Bilstein onderstel (nog betere wegligging zonder comfort in te leveren), verstevigingsbalk op voorste veerpoten, aluminium voetsteun en pedalen, Bose Soundsysteem met 6-CD wisselaar en 7 luidsprekers, rood lederen bekleding en inleg deurpanelen, stuurwiel, handremgreep en pookhoes met zwart leder bekleed, chromen omranding voorruit, chromen omranding koplampen, richtingaanwijzers op zijschermen met chromen omranding, voorbumper met chromen omranding luchtinlaat, chroom accenten op de deurgrepen, derde remlicht met transparante lens, aluminiumkleurige dashboardstrip, aluminium omranding meters instrumentenpaneel en ventilatieroosters met aluminium accenten.
Overige uitrusting: Dynamic Stability Control (DSC), Traction Control System (TCS), roestvast stalen dorpelbekleding met MX-5 logo, windscherm, opbergruimte achter stoelen met klep en 17inch lm-velgen met 205/45 banden.
= Bedrijfsinformatie =
* Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van opties of accessoires. Wij vragen aan u, de voor uw aans
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!