Mazda MX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M bose navigatie

€ 20.950,-

Bouwjaar 31-08-2016
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.927 km
Deuren 2
Kenteken SN-041-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda MX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M bose navigatie


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2016
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.927 km
Deuren 2
Kenteken SN-041-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hofsink en Nijland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruiwiel 10
Postcode 7773 NL
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 684235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirst-hofsink-nijland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2015 - jul 2018
Modelcode: ND

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 214 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 990 kg
Laadvermogen: 270 kg
GVW: 1.260 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Afleverbeurt: De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. Dat is te merken aan deze Mazda MX-5, een auto uit 2016 die 70927 kilometer heeft gelopen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De leren bekleding maakt het interieur helemaal af! Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Mazda MX-5 heeft verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem levert topklasse geluid! Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Mazda MX-5 voorzien van parkeersensoren! Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Mazda zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Ook dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen st

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie