Mazda MX-30 E-Skyactiv 145PK Luxury Automaat 18inchSchuifdak 360 Camera Bose Adaptive Cruise Apple CarPlay

€ 25.950,- incl. BTW

Bouwjaar 30-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.825 km
Deuren 5
Kenteken J-612-PT Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv 145PK Luxury Automaat 18inchSchuifdak 360 Camera Bose Adaptive Cruise Apple CarPlay


€ 25.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.825 km
Deuren 5
Kenteken J-612-PT Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2020 - mei 2022

Technische informatie
Koppel: 271 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 200 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 190 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Overige informatie
Verbruik combinatierit: kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 265 km

DE VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN, 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE EN LAADKABELS VOOR THUIS- EN PUBLIEK OPLADEN. De de genoemde verkoopprijs is nog exclusief de € 2.000,- subsidie die u als particulier kunt aanvragen bij de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren (SEPP). Daarnaast geldt op de batterij van de Mazda MX-30 een fabrieksgarantie van 8 jaar tot een maximum van 160.000 km.

Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl - Wij rijden met deze auto. Bezichtiging alleen op afspraak mogelijk.

ELEKTRISCH RIJDEN VOLGENS MAZDA: Mazda introduceert elektrisch rijden, met de nieuwe e-Skyactiv-technologie. Deze is gecentreerd rond een lithium-ion batterij en een motorconfiguratie die het volledig elektrisch rijden mogelijk maken. e-Skyactiv bestaat uit verschillende systemen, die er samen voor zorgen dat ook met een elektromotor het eigen karakter van Mazda in stand blijft. Krachtig en efficiënt. De compacte accu zorgt voor een bijzonder dynamisch en licht rijgedrag. Alles klopt en voelt direct vertrouwd, zonder in te hoeven leveren op kracht en vermogen. Standaard met een automatische transmissie.

De nieuwprijs van deze auto inclusief alle opties en accessoires was € 41.640,-.

Betreft een punctueel onderhouden 100% Elektrische Mazda MX-30 E-Skyactiv Automaat met de krachtige 145PK Elektromotor in de meest complete Luxury uitvoering met o.a. Bose premium-audiosysteem met 12 speakers, elektrisch schuif-/kanteldak, 360 camera, industrieel interieur en adaptieve cruise control. Actieradius gecombineerd 200 km Actieradius stadsverkeer 265 km.

EXTRA OP DEZE AUTO:
o Soul Red Crystal Metallic 3-tone t.w.v. € 2.500,- (Zijkanten dak in Machine Grey en dak in Black hoogglans).

VOLLEDIGE SPECIFICATIES:

INTERIEURAFWERKING INDUSTRIEEL:
o Modern ecologisch kunstlederen interieur met stoffen zitting van grijze denim
o Middenarmsteun, middenconsole en deurpanelen luxe afgewerkt met kunstleder
o 18-inch lichtmetalen velgen in Bright Silver
o Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel (8-voudig + geheugenfunctie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie