Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 First Edition | Three Thone |

€ 19.945,-

Bouwjaar 21-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.043 km
Deuren 5
Kenteken L-266-SG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 First Edition | Three Thone |


€ 19.945,-

Algemeen

Bouwjaar 21-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.043 km
Deuren 5
Kenteken L-266-SG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam autoservice van Bruchem
Contactpersoon Joberth Bakema
Adres Curieweg 2
Postcode 8013 RA
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 4655233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 83985204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobruchem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Accu
Accu: 36 kWh
Accu laden: Type 1, 3-fasen, 6.6 kW, 39 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 51 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 211 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 36 minuten

Interieur
Interieur: Zwart/Vintage Bruin, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,75 kWh/100km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (2): Elke auto die bij ons verkocht wordt krijgt een aflevercheck/controle. Al onze auto's worden geleverd met 12 maanden BOVAG garantie en een nieuwe APK. De kosten hiervoor zitten bij de aankoopprijs inbegrepen!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Iedere auto ondergaat een aflevercheck. Deze wordt voor de aflevering uitgevoerd.
12 maanden BOVAG garantie is standaard op iedere door ons geleverde personen auto.

Deze Mazda MX-30 komt uit 2020, werd geleverd van 23-10-2019 tot 31-12-2020 en kostte toen € 34,900.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit motor.

Dit voertuig heeft een continu vermogen van 81 kW (110 PK), een actieradius van 237 km en een (gecombineerd) verbruik van 17.3 kWh per 100 km.

De personenauto heeft een topsnelheid van 140 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9.7 seconden..

= Bedrijfsinformatie =

De online prijs is altijd inclusief:

- vakkundig gepoetste auto
- nieuwe apk voor aflevering
- 12 maanden wettelijke garantie
- afleveringscontrole
- mobiliteitspas voor 1 jaar !
( u kunt bijv. de ANWB opzeggen ).

voor € 595,- meerprijs krijgt uw auto extra :

- onderhoudsbeurt
- halve tank brandstof
- een mobiliteitspas voor West Europa
- inclusief volgende apk GRATIS
- inclusief Aircocheck
- inclusief Zomer- en wintercheck
- inclusief Sterreparatie voorruit
- inclusief Reparatie lekke band
- inclusief 10% korting op accessoires


Deze advertentie is met de grootste zorg opgemaakt. Niet alle sites geven alle informatie 100% weer, zoals wij ze hebben ingevoerd. Check gerust bij onze mobiliteitsadviseur voor de aanwezigheid van een voor u belangrijke optie of accessoire. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie