Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 2WD | Clima | Cruise | Navi | Pdc voor/achter | Stoelverwarming | Trekhaak | All season |

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-10-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 160.458 km
Deuren 5
Kenteken 3-SHX-09 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 2WD | Clima | Cruise | Navi | Pdc voor/achter | Stoelverwarming | Trekhaak | All season |


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 05-10-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 160.458 km
Deuren 5
Kenteken 3-SHX-09 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Cartech Nijverdal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijvenweg 1
Postcode 7442 CX
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 616215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfcartech.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2013 - feb 2015

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Bij het ontwerpen van de Mazda CX-5 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze CX-5 is van het bouwjaar 2013, hij heeft 160458 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Mazda CX-5 is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Terwijl u stuurt, kunt u het audiosysteem bedienen met de knoppen onder uw vingertoppen. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Mazda CX-5 voorzien van parkeersensoren! En deze auto heeft ook regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

= Bedrijfsinformatie =

Enthousiast over deze occasion?
Neem dan nu contact met ons op via tel: 0548-616215 (ook WhatsApp) of verkoop@autobedrijfcartech.nl
------
Bij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie